Tüketici Farkındalığı Etkinliği Kapsamında "Gazimağusa ve Girne Bölge Ziyaretleri" Gerçekleşti.
/ Categories: Haberler

Tüketici Farkındalığı Etkinliği Kapsamında "Gazimağusa ve Girne Bölge Ziyaretleri" Gerçekleşti.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti sınırları dahilinde planlanan “Tüketici Farkındalığı Projesi” kapsamında, tüketici farkındalığının artırılması hedefiyle;  kapıdan satış, mesafeli sözleşme, devre tatil sözleşmeleri, satılan ürün üzerinde etiket zorunluluğu, kusurlu mal ve hizmetin ne olduğu, hangi hallerde alınan mal veya hizmette cayma hakkına sahip olduğu ve yasal hakların nasıl kullanılacağı  konusunda bilgilendirme yaparak broşür dağıtım etkinliği devam etmektedir.

“Tüketici Farkındalığı Projesi” kapsamında, Tüketicileri bilinçlendirmek için bölgesel olarak Ocak ayında Güzelyurt’ta başlattığı etkinliğe, Şubat ayında  Lefkoşa Surlariçi bölgesin ve Gönyeli Yenikent  de “Ticaret Dairesi İç Ticaret Şubesi” personeli ile  devam etmiştir.

“Tüketici Farkındalığı Projesi” kapsamında, Tüketicileri bilinçlendirmek için  başlatılan etkinlikler, 4 Mart 2020 Çarşamba günü Girne merkezde, 5 Mart 2020 Perşembe Gazimağusa merkezinde bulunan, “alışveriş merkezi, restoran, kafe ve vatandaşın yoğun olarak bulunduğu açık pazarlar alanında” devam etmiştir.

Tüketicileri bilinçlendirme etkinliği Güzelyurt, Lefkoşa, Girne, Gazimağusa’dan sonra ilerki günlerde “İskele, Lefke” ilçe merkezlerinde de devam edecektir. İlçelerde yapılacak bilgilendirme etkinliği “alışveriş merkezi, restoran, kafe ve vatandaşın yoğun olarak bulunduğu açık pazarlar alanının yer aldığı” bölgeler olarak planlanmıştır.

Dairemiz, Tüketici farkındalığının artırılması hedefiyle hayata geçirilen proje kapsamında "Değişik zamanlarda" farklı bölgelerde vatandaşla bir araya gelerek Tüketici Haklarını ve  güvenli olmayan ürünler ve/veya piyasada karşılaştıkları sorunla ilgili şikayetlerin tek bir noktadan yapılmasına olanak tanıyan  "ALO 171 TÜKETİCİ ŞİKAYET VE BİLGİ HATTI" tanıtılmaya devam edecektir.

“ALO 171 TÜKETİCİ ŞİKAYET VE BİLGİ HATTI 365 GÜN 24 SAAT HİZMET VERİYOR”

Vatandaşlar almış oldukları mal veya hizmette bir kusur tespit ettikleri zaman ister ev, isterse cep telefonlarından Ticaret Dairesi bünyesinde kurulan “ALO 171 TÜKETİCİ ŞİKAYET VE BİLGİ HATTI” telefon hattını ÜCRETSİZ olarak arayabilirler

Previous Article Tüketici Bilinçlendirme Etkinliği
Next Article Talat ILGAR Ticaret Dairesi Personeline "Galahad™ Motivasyon Eğitimi" tanıtımını yaptı .
Print
128

Theme picker